Reacties
Reacties 101 - 150 van 181
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Suzanne | Een nadeel van zulke camino-vrienden is dat de kilo's… | 28 apr. '23 |
| Vian | Dat hart betekent vast dat alles goed gaat komen!… | 28 apr. '23 |
| Helene | Gezelligheid!! | 27 apr. '23 |
| Suzanne | Een keer zag ik wortels. Ik ging naar de weegschaal… | 27 apr. '23 |
| Vian | Mooie kathedraal! Geen wortels? Jammer want nemen… | 27 apr. '23 |
| Vian | Die paella maakt veel goed zo te zien!! | 24 apr. '23 |
| Suzanne | Haha snurkermans liep erg belabberd, hij strompelde.… | 23 apr. '23 |
| Vian | Weg zonder ontbijt. Dat lijkt me ook zwaar. Mijn dag… | 23 apr. '23 |
| Helene | Handig zo'n farmacia!! Hopenlijk niet nodig gehad! | 22 apr. '23 |
| Vian | In ieder geval goed eten en drinken daar. Ben nu in… | 22 apr. '23 |
| Suzanne | Hoi Tante Astrid, ja natúúrlijk is dat goed! Ik… | 21 apr. '23 |
| Astrid | Suzanne volg je trip naar Santiago heb van mama de… | 21 apr. '23 |
| Jacqueline | Noor wist precies waar ze moest stoppen. Na zo’n… | 21 apr. '23 |
| Helene | Oh, jaloers, wat gaaf alklkemaal. Wij zijn aan het… | 20 apr. '23 |
| Vian | Met zo’n fles Rioja in je mik gaat morgen zeker… | 19 apr. '23 |
| Fiona | Oh fuck me. Je let effe niet op en je bent alweer… | 19 apr. '23 |
| Vian | 600 km nog, je bent intussen al flink op geschoten!… | 19 apr. '23 |
| Vian | Rustig dagje van 20 km! Haha, daar zou ik al een week… | 17 apr. '23 |
| Margriet | Hee Suus, heerlijk om op maandagochtend even weg te… | 17 apr. '23 |
| Manon | Wat heerlijk om dit zo achter elkaar te lezen,en wat… | 16 apr. '23 |
| Manon | Hilarisch Suus! De geoefende wandelaar wint het !… | 16 apr. '23 |
| Suzanne | He Bo, ja ik heb een stempelkaart. Ik laat elke overnachting… | 16 apr. '23 |
| Vian | Veel sterkte op de tweede lange dag! Gelukkig loop… | 16 apr. '23 |
| Bozena | Hee, gewoon een vraag; jij hebt een soort van stempelkaart… | 16 apr. '23 |
| Marielle | Lieve Suus, wat een prachtige verhalen, prachtig landschap… | 16 apr. '23 |
| Vian | Het wandelen lijkt me heerlijk, en prachtige omgeving,… | 15 apr. '23 |
| Helene | Weer zin om te gaan lopen, dat klinkt goed! | 15 apr. '23 |
| Helene | Geniet van je rustdag! En de pinchos! | 14 apr. '23 |
| Vian | Veel plezier morgen! En lekker uitrusten. | 13 apr. '23 |
| Helene | Toppie gedaan zeg!! Indrukwekkend! Hoe laat ben je… | 13 apr. '23 |
| Vian | Fijn dat er ook een goede kant zit aan de Spaanse… | 12 apr. '23 |
| Helene | Toppie gedaan zeg!! Indrukwekkend! Hoe laat ben je… | 12 apr. '23 |
| Vian | Goed gedaan! De wittebroodsweken op de Camino zijn… | 12 apr. '23 |
| Suzanne | Om 10 uur gaat hier de deur op slot en lichten uit… | 11 apr. '23 |
| Jacqueline | Wat goed dat je het heb gehaald.! Dat geeft toch weer… | 11 apr. '23 |
| Maartje | you go girl! stap voor stap en zo kom je er van zelf. | 11 apr. '23 |
| Margo | Ah Suus! Al 14 dagen op de camino, wat vliegt het… | 10 apr. '23 |
| Noor | Zet m op Suus!! De km’s rijgen vanzelf aan elkaar… | 10 apr. '23 |
| Suzanne | Ik weet niet of er nog veel 'charmes' over… | 10 apr. '23 |
| Jacqueline | Mensen in de bergen zijn altijd vriendelijk. Dat is… | 9 apr. '23 |
| Vian | Fijn dat je aangekomen bent! Lekker uitrusten morgen.… | 9 apr. '23 |
| Bozena | Mooie gite Suus. Past helemaal in het beeld van wat… | 9 apr. '23 |
| Margriet | Heeee Suus, wat leuk om je verhalen te lezen en spannend… | 9 apr. '23 |
| Suzanne | Ohhh , Jacq bedankt voor je reply! Ik had al zo'n… | 7 apr. '23 |
| Jacqueline | Hoi, even met onze imker besproken.(Jelles) Bijen… | 6 apr. '23 |
| Vian | Avontuurlijk allemaal! Ik heb geen verstand van bijen,… | 6 apr. '23 |
| Bozena | Helemaal eens met Vian; keihard werken op de Camino;… | 6 apr. '23 |
| Manon | Jeee Suus, wst gaaf allemaal, ik liep wat achter,… | 5 apr. '23 |
| Vian | Echt geestelijk tot rust komen is er nog niet bij!… | 5 apr. '23 |
| Margo | Ah Suus het klinkt allemaal heerlijk! In NL gaat het… | 4 apr. '23 |
« Vorige 1 2 3 4 Volgende »

- Manuel: een levendige uitbeelding…
- Martijn: Goed verhaal Suus. Lekker…
- Jacqueline: Veel plezier samen, met lopen.…
- Suzanne: Het grossiert met de dag!…
- Je moeder: T is en blijft n mooi avontuur…
Alle reacties »