Dag 23 Viana - Logroño

19 april 2023 - Logroño, Spanje

Een niet serieus te nemen wandeldag. De wekker stond op 8 uur, want we hoefden maar 10 km naar Logroño. Als we uit ons raam keken (de camino liep ónder ons raam) zagen we echte pelgrims al lopen. Ik voelde me bijna schuldig, alsof je te laat komt voor je werk! Ik kan me niet herinneren dat we getreuzeld hebben maar eer we vertrokken was het half 11. Shame on us!

Om 1 uur waren we in Logroño, 2x Hilversum maar het leek wel een wereldstad. Bars,  terrassen, winkels! Als pelgrim kan je alleen geld uitgeven dingen die je gelijk op eet, want je kan niks extra's dragen. Dat hebben we dus gedaan. Lékker zo'n zinloos dagje, want vanaf morgen moet ik zwaar aan de bak: er komen wat dagen van 25 km. aan, met nachten in dormitoriums met 160 pelgrims. Volgend mij is Noor stiekum blij dat ze dát niet meer mee hoeft te maken!

1. Vian:
    19 april 2023
    Met zo’n fles Rioja in je mik gaat morgen zeker zwaar worden 😄. Succes met lopen en vooral slapen, hopelijk vind je een goede plek!
  2. Helene:
    20 april 2023
    Oh, jaloers, wat gaaf alklkemaal. Wij zijn aan het aftellen....
    Lig je nog op 'schema'? Hopelijk tot over zo'n 450km 🎊
  3. Jacqueline:
    21 april 2023
    Noor wist precies waar ze moest stoppen. Na zo’n dag kan het alleen maar weer mooier worden. Stuur alsjeblieft wat warmte deze kant op. Het is hier nog steeds winters koud.