Dag 14 Rustdag in Saint Jean

10 april 2023 - Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk

Er is vandaag niets gebeurd, afgezien van twee rosé's op een terras (met onze Duitse dame) en een gevoel van onrust wat zich langzaam begon op te bouwen. Niet in de laatste plaats omdat iedereen die je spreekt over de etappe van morgen opeens heel serieus begint te kijken. En daarna snel zegt 'maar het zal vast wel lukken hoor'. Om dan alsnog te eindigen met 'maar wel op tijd vertrekken hè'. Dit alles helpt natuurlijk niet, behalve dat ik mijn wekker toch maar een uurtje vroeger heb gezet (om 6 ipv. 7 uur).

Morgen dus 27 km met 1400 klimmen en de helft daarvan dalen. De looptijd (zonder pauzes) is 8 à 10 uur. Ik ben een slak, dus ik reken 11 uur, met een uur pauze dus 12 uur... dan kan het alleen maar meevallen, toch? Het weer ziet er goed uit in elk geval. Als m'n linker knie het houdt, dan 'tout va etre bien'! Fingers crossed!

1. Noor:
    10 april 2023
    Zet m op Suus!! De km’s rijgen vanzelf aan elkaar tot de gehele afstand. You can do this!! 💪💥
  2. Margo:
    10 april 2023
    Ah Suus! Al 14 dagen op de camino, wat vliegt het snel voorbij. Net even op het kaartje gekeken naar je afgelegde route. Impressive…. Ik doe het je niet na. En nu dus op naar Spanje. Goed om even pas op de plaats te maken voor deze etappe, je hebt nu zeker weten de goede mindset. Genieten morgen!!!
  3. Maartje:
    11 april 2023
    you go girl! stap voor stap en zo kom je er van zelf.